مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 09:272022-02-28بين الملل

گفت وشنود| تیپ «اوکراینیون»!


عده ای از غربگراها اعتراض می کنند که چرا برای دفاع از مردم بی گناه وارد جنگ نمی شویم؟! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه کیهان در ستون گفت وشنود دوشنبه 9 اسفند نوشت: گفت: عده ای از غربگراها اعتراض می کنند که چرا برای دفاع از مردم بی گناه وارد جنگ نمی شویم؟! گفتم: منظورشان دفاع از مردم مظلوم یمن یا دفاع از مردم مظلوم فلسطین و یا مقابله با داعش در عراق و سوریه و .

است؟! گفت: این جماعت در قتل عام مردم یمن و فلسطین و سوریه و عراق و حتی مردم خودمان در جنگ تحمیلی حتی یک آه و آخ هم علیه آمریکا و اسراییل بر نیاوردند برای اینکه یک عمر نمک آمریکا و اسراییل را خورده اند و حاضر نیستند نمکدان آنها را بشکنند! گفتم: پس کجا منظورشان است؟! گفت: منظورشان اوکراین است! گفتم: ولی خود سربازان اوکراین منطقه جنگی را رها کرده و به ایران پناهنده شده اند! باید آنها را از ایران اخراج کرده و به اوکراین بفرستند! گفت: سربازان اوکراین در ایران چه می کنند؟! کجا هستند؟! گفتم: همین غربگداها .

!! اینها پیشنهاد تشکیل تیپ اصلاحاتیون! برای اعزام به افغانستان را نادیده گرفتند و جازدند، اگر قمپز در نمی کنند با تشکبل تیپ اوکراینیون ! به اوکراین بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وشنود| تیپ «اوکراینیون»!

گفت وشنود| تیپ «اوکراینیون»!